Project 3: Studiereis richting Marokko!

Recentelijk heeft Its4Sure een inspirerende studiereis naar Marokko georganiseerd voor stichting Ihsane, waarbij een enthousiaste groep medewerkers heeft deelgenomen. De reis was een groot succes en bood waardevolle inzichten en ervaringen voor alle betrokkenen.

Tijdens de reis hebben de deelnemers een aantal leerzame en impactvolle activiteiten ondernomen. Een van de hoogtepunten was de gezamenlijke inspanning om pakketten met levensmiddelen en andere benodigdheden te verspreiden onder de behoeftigen. Dankzij de voorbereiding en bijdragen van de medewerkers konden we deze pakketten effectief en efficiënt uitdelen aan de mensen die het het hardst nodig hadden.

De reis bood ook waardevolle leermomenten op het gebied van cultuur, samenwerking en impact. De interactie met de lokale gemeenschappen heeft niet alleen bijgedragen aan hun welzijn, maar ook de deelnemers verrijkt met een dieper begrip van de omstandigheden en uitdagingen waarmee zij worden geconfronteerd.

Project 3: Studiereis richting Marokko!
w

info@stichtingihsane.nl