Over Ons

• Mijn dochter Ihsane is geboren met een verstandelijke en lichamelijke beperking (syndroom van Ohtahara). Ihsane is niet meer met ons samen, maar met haar in gedachte gaan wij ons inzetten voor een prachtig doel. In het ziekenhuis tijdens het slecht nieuws gesprek kregen wij van de artsen te horen dat Ihsane maximaal 1 jaar te leven heeft. Wat de artsen niet wisten, ondanks de slechte vooruitzichten, is dat mijn eigenwijze Ihsane had besloten om veel langer bij ons te blijven. Dit komt ook mede door de goede zorg die Ihsane vanuit het Nederlandse zorgsysteem heeft gekregen.

• Ihsane heeft ons pure liefde laten voelen. Elke dag werd mijn Ihsane wakker met een stralende glimlach op haar gezicht, als je naar haar keek vergat je alle zorgen en voel je haar liefde en innerlijke rust. Met de liefde van vele mensen om haar heen heeft ze een mooi leven gehad, maar dat was veel te kort.

• Mijn lieve Ihsane voor jou is de strijd gestreden maar in mijn hart bewaar ik ons verleden!

Korte termijn

Het organiseren van activiteiten die ten gunste zijn van kinderen met een beperking, en of jongeren die niet mee kunnen in de samenleving.

Bewustwording creëren binnen de samenleving.

Lange termijn

Activiteiten in het buitenland ontplooien ten behoeve van kinderen met een beperking.

Dagbesteding voor jongeren met een beperking in het buitenland.

Missie & Visie

Missie

Langdurig ondersteunen van kinderen met een beperking die zich binnen een zwak/arm netwerk bevinden, door de doelgroep/netwerk te empoweren.

Elk kind verdient erkenning en bestaandsrecht in derde wereldlanden