Project 8: Aanschaf van Ambulances voor Marokko door Stichting Ihsane

Stichting Ihsane heeft met trots een ambulance aangeschaft voor Marokko, waarmee we een belangrijke stap hebben gezet in het verbeteren van de medische zorg in de regio. Deze ambulance zal bijdragen aan snellere en efficiëntere noodhulp en gezondheidszorg voor de lokale gemeenschappen.

Het succes van deze eerste aanschaf heeft ons gemotiveerd om verder te gaan. We zijn blij te kunnen aankondigen dat we binnenkort een tweede ambulance zullen aanschaffen. Deze extra ambulance zal de capaciteit voor medische noodhulp verder vergroten en nog meer mensen in nood ondersteunen.

Dankzij de steun van onze donateurs en de inzet van onze vrijwilligers hebben we deze belangrijke initiatieven kunnen realiseren. We zijn dankbaar voor de voortdurende steun en betrokkenheid die ons in staat stelt om zulke impactvolle projecten te realiseren.

Stichting Ihsane blijft zich inzetten voor het verbeteren van de toegang tot essentiële diensten en kijkt uit naar de positieve effecten die deze ambulances zullen hebben op de gezondheid en het welzijn van de gemeenschappen in Marokko.

Project 8: Aanschaf van Ambulances voor Marokko door Stichting Ihsane

info@stichtingihsane.nl