Project 7: Oprichting van een Maatschappelijke Instelling voor Kinderen met een Beperking In Marokko

Stichting Ihsane heeft met trots een nieuwe maatschappelijke instelling opgericht die speciaal is ingericht voor kinderen met een beperking. Deze instelling biedt een scala aan les- en ondersteuningsmogelijkheden, gericht op het bevorderen van de ontwikkeling en het welzijn van deze kinderen.

Het doel van deze instelling is om een inclusieve en ondersteunende leeromgeving te creëren, waar kinderen met verschillende beperkingen kunnen leren, groeien en zich ontwikkelen op hun eigen tempo. De instelling biedt op maat gemaakte lesprogramma’s, therapieën en andere vormen van ondersteuning die zijn afgestemd op de specifieke behoeften van elk kind.

Door middel van deze initiatief willen we bijdragen aan een meer gelijkwaardige toegang tot onderwijs en ondersteuning voor kinderen met beperkingen. Onze instelling biedt niet alleen educatieve kansen, maar ook emotionele en sociale ondersteuning, zodat de kinderen zich volledig kunnen ontplooien.

We zijn dankbaar voor de steun en betrokkenheid van onze partners, donateurs en vrijwilligers die deze belangrijke stap mogelijk hebben gemaakt. Stichting Ihsane blijft zich inzetten voor het verbeteren van de levensomstandigheden van kinderen met een beperking en kijkt uit naar de positieve impact die deze instelling zal hebben op de gemeenschap.

Binnenkort hierover een update!

info@stichtingihsane.nl

Nightingalestraat 22,