Project 5: Suikerfeest 2024 – Voedselvoorziening voor de azc in Papendrecht.

In het kader van het Suikerfeest 2024 heeft Stichting Ihsane een speciale actie georganiseerd om de bewoners van het Asielzoekerscentrum (AZC) in Papendrecht te ondersteunen. Dit feestelijke initiatief richtte zich op het verzorgen van voedselpakketten en maaltijden om het Suikerfeest te vieren met de bewoners van het AZC.

Door middel van deze actie hebben we ervoor gezorgd dat de bewoners konden genieten van een feestelijke maaltijd en de traditionele gerechten die bij het Suikerfeest horen. Deze ondersteuning was bijzonder waardevol voor de gezinnen in het AZC, die mogelijk niet de middelen hadden om op eigen kracht een feestelijke maaltijd te bereiden.

Dankzij de vrijgevigheid van onze donateurs en de inzet van vrijwilligers hebben we een aanzienlijke hoeveelheid voedselpakketten en maaltijden kunnen organiseren. Dit initiatief droeg bij aan een feestelijke sfeer en gaf de bewoners een gevoel van gemeenschap en inclusie tijdens dit belangrijke feest.

We zijn dankbaar voor de betrokkenheid van iedereen die heeft bijgedragen aan deze speciale gelegenheid en hopen dat deze bijdrage een positieve impact heeft gehad op de bewoners van het AZC in Papendrecht.

Stichting Ihsane blijft zich inzetten voor het ondersteunen van mensen in verschillende situaties en kijkt uit naar toekomstige mogelijkheden om hulp te bieden en gemeenschappen te versterken.

Project 5: Suikerfeest 2024 – Voedselvoorziening voor de azc in Papendrecht.

info@stichtingihsane.nl

Nightingalestraat 22,