Project 2: Azc een leuk Eid-feest bezorgen

In 2024 heeft onze stichting een bijzonder en memorabel Suikerfeest georganiseerd voor de jongeren uit het asiel. Dit evenement was niet alleen een feestelijke gelegenheid, maar ook een betekenisvolle ervaring voor zowel de jongeren als voor ons als stichting. Het Suikerfeest, dat vaak wordt gevierd met familie en vrienden, bood deze jongeren een gelegenheid om een speciale dag te beleven in een ondersteunende en warme omgeving.

We hebben gezorgd voor een uitgebreide en feestelijke maaltijd, verrijkt met traditionele lekkernijen, en een programma met activiteiten die gericht waren op plezier en samenhorigheid. De dag was gevuld met vrolijkheid en gezelligheid, en we hebben gemerkt hoe belangrijk zo’n gezamenlijk moment is voor de jongeren, die vaak te maken hebben met onzekerheden en uitdagingen.

Voor ons als stichting was het een ontroerende en inspirerende ervaring om te zien hoe de jongeren genoten van het feest en hoe de activiteiten een gevoel van gemeenschap en verbondenheid creëerden. Het was een herinnering aan de kracht van samenkomen en het belang van het bieden van steun en vreugde aan degenen die dat nodig hebben. Deze dag blijft een onvergetelijke mijlpaal in onze inzet voor het welzijn van mensen in kwetsbare posities.

Project 2: Azc een leuk Eid-feest bezorgen
w